SALES SUPPORT MEDEWERKER
Wat staat er bij jou op het menu?
Als Sales Support Medewerker bij Chefs kom jij terecht in een team met Gert-Jan, Robert, Natasja en Inga en samen is het jullie doel om ons verkoopproces soepel te laten verlopen! In jouw functie ben jij namelijk dé verlenging voor de accountmanagers en van onschatbare waarde voor het behouden en uitbreiden van onze klantenkring.
Is een van de accountmanagers met een potentiële nieuwe klant in gesprek? Dan ga jij aan de slag met de offerte en ga je binnen ons assortiment op zoek naar geschikte producten. Ontbreekt er een specifiek artikel in ons assortiment? Dan schakel je met inkoop om de juiste producten in huis te halen.
Was de klant enthousiast over jouw offerte? Yes! Dan kan jij aan de slag met het opstarttraject van de klant. Je richt de systemen goed in en schakelt met verschillende afdelingen waaronder logistiek, customer service en voorraadbeheer om er voor te zorgen dat de opstart soepel verloopt. Zo houden we er een tevreden klant aan over! Daarnaast blijf je voor een aantal grote klanten het eerste aanspreekpunt als het gaat om bijvoorbeeld nieuwe artikelen of producten, prijsmutaties of afname statistieken.
Naast de dagelijkse gang van zaken zijn er ook een aantal lange termijn projecten waar jij je input voor mag leveren. Kan er iets beter, slimmer of sneller? Jouw input is meer dan welkom om zo de afdeling naar een hoger niveau te tillen!
Wat breng jij mee?
Je hebt het gelezen: als Sales Support Medewerker schakel je met veel verschillende collega’s en klanten. Daarom omschrijf jij jezelf als een echte samenwerker die klantgericht is ingesteld.
Verder herken jij jezelf in onderstaande:
- Je beschikt over een mbo+/hbo-diploma en hebt werkervaring in een commercieel administratieve rol;
- Je bent minimaal 32 uur tot 40 uur beschikbaar
- Je hebt oog voor commerciële kansen, ‘nee’ is voor jou geen optie en je gaat altijd op zoek naar mogelijkheden hoe het wél kan;
- Je krijgt energie van contact met klanten en streeft ernaar ze uitstekende service te bieden en hun tevredenheid te verzekeren
- Er kan veel op je afkomen, daarom kan je snel schakelen en weet je altijd de juiste prioriteiten te stellen;
- Je bent analytisch sterk, gaat nauwkeurig te werk en Excel heeft geen geheimen voor jou;
- Je kan effectief en helder communiceren en hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal;
- Niet onbelangrijk: je hebt een passie voor Food!
Wat krijg je van ons?
Bij Chefs streven we elke dag naar het beste resultaat om zo de verwachtingen van onze klanten te kunnen overtreffen. Tevreden medewerkers zorgen voor tevreden klanten, daarom krijg je van ons:
- Een passend, marktconform salaris, gebaseerd op de kennis en ervaring die je meebrengt;
- Een moderne werkplek, in een gloednieuw pand mét een fantastisch inspiratiecentrum!
- 25 vakantiedagen bij een fulltime dienstverband, want werk-privé balans vinden we belangrijk;
- Elke dag ligt er vers fruit voor je klaar afkomstig van onze AGF afdeling;
- Je kunt gebruik maken van variërende lunchmogelijkheden tegen aantrekkelijke personeelstarieven.
- Om de groei en professionalisering van de organisatie te blijven realiseren, krijg jij veel ruimte, vrijheid en verantwoordelijkheid in jouw functie;
- Tot slot en zeker niet onbelangrijk: je komt terecht in een leuk team vol enthousiastelingen die elke dag voor elkaar én onze klanten klaar staan! Zo behalen we mooie successen!
Waar kom jij terecht?
Chefs Culinar is dé totaalleverancier in Vers, Food en aanverwante non-food producten. Met ons brede assortiment onderscheiden we ons in de markt van horecagroothandels. Ons bedrijf is volop in beweging en vanuit Nijmegen leveren we aan klanten in de horeca, catering, fastservice en leisure.
Bij Chefs zijn wij trots op het mooiste vak van de wereld! Jij ook?
Bij Chefs zijn we trots op het mooiste vak van de wereld! jij ook?
Stuur dan je cv en motivatie naar HR@chefsculinar.nl!
Bij vragen over de vacature kan je contact opnemen met Gert-Jan Jaspers, Teamleider Sales Support (024 711 98 29). Heb je vragen over de sollicitatieprocedure, neem dan contact op met Marleen Donkers, HR Officer (024 711 98 50). Wij kijken uit naar je sollicitatie!